Cumpărarea unei imprimante de la Grup Transilvae este doar prima parte a călătoriei spre succes. Filozofia noastră se bazează pe relațiile cu dvs., clienții noștri, astfel încât să știți, din prima zi, echipele noastre de instruire, asistență tehnică și întreținere vă vor sta la dispoziție. Nu vă spunem doar ce ar trebui să faceți odată ce echipamentul dvs. a fost livrat și instalat. În schimb, lucrăm cu fiecare companie în funcție de nevoile sale individuale, deoarece știm că nu există două afaceri la fel.
Din momentul în care comandați noul dvs. echipament, asistența noastră rămâne cu dvs. până în ziua în care reveniți la noi pentru următoarea imprimantă sau cutter. Afacerile sunt despre oamenii care folosesc tehnologiile și nu doar mașinile pe care le folosesc și înțelegem importanța instruirilor personalizate de formare și suport.
Acoperim fiecare aspect al înțelegerii: de la asistența primită încă din ziua 1 a achiziționării echipamentului sau implementarea software-ului, până la profilarea avansată a culorilor de către inginerii noștri certificați FOGRA. Instruirea la fața locului este întotdeauna efectuată de tehnicieni calificați și, desigur, suntem disponibili pentru a oferi un sprijin complet, dacă este necesar, astfel încât expertiza noastră să asigure că abilitățile dvs. sunt menținute la cele mai înalte niveluri.
Asigurăm service şi suport în garanţie şi post garanţie pentru întreaga gamă de echipamente comercializate: HP, MGI, Esko, Canon, Kornit, Summa. Vă punem la dispoziţie expertiza inginerilor noştri pentru toate nevoile de service care ar putea apărea în ciclul de funcţionare a echipamentelor. Contractele de service cu intervenţii incluse (mentenanţă) vă oferă garanţia unei funcţionări stabile a echipamentelor precum şi preţuri avantajoase pentru eventualele ore suplimentare de service şi discount-uri pentru piesele de schimb.
DE CE SÄ‚ ALEGEÈšI MEREU UN SERVICE AUTORIZAT?
Există multe criterii care vă determină să alegeți un anumit service pentru reparare sau întreținere. Pentru ca echipamentele dvs. să își păstreze fiabilitatea și valoarea, vă recomandăm să alegeți întotdeauna un service autorzat.
- Aveți garanția lucrărilor efectuate la standardele partenerilor noștri (HP, Esko, Kornit, Canon etc)
- Piesele și accesoriile folosite sunt originale și de cea mai bună calitate
- Diagnosticarea completă și cunoașterea istoricului echipamentului dvs.
- Pachete de service cu tarife avantajoase