Studii de caz

Ne face plăcere să vorbim despre provocările unor companii de top din Romania, despre soluțiile pe care le-am găsit împreuna, despre tehnologiile utilizate dar și despre rezultatele obținute. Îți prezentăm mai jos doar cateva dintre aceste proiecte. În cazul în care te regăsești și întâmpini probleme asemănătoare, ne-ar face plăcere să discutăm despre cum te putem ajuta.

1998 este anul care marchează apariția ARTMATCH pe piața românească, o piață guvernată de schimbare și de provocare. Au transformat aceste caracteristici în oportunități și, alături de profesioniști și de oameni de calitate, au clădit cărămidă cu cărămidă, treaptă cu treaptă, ceea ce azi numesc cu mândrie ARTMATCH.

Cu o deschidere curajoasă spre liderii pieței europene, au reușit să dezvolte în România, și nu numai, o industrie în continuă schimbare. Oamenii sunt sufletul companiei, iar recompensa lor este să-și vadă clienții mulțumiți de munca depusă.

 Productivitatea a crescut în departamentul de prepress cu 500%

 Erorile au fost eliminate în procesul de prepress, în proporție de 99%

 Datorită automatizării și optimizării procesului de generare a layout-ului final, s-a ajuns la o economie, în medie, de 5% la materia primă.

First Advertising a avut un parcurs interesant în cei 20 de ani de activitate. Au reușit să crască de-a lungul acestor ani, atât economic, fapt dovedit de cifrele de afaceri, cât și profesional și numeric, cu o echipa formată din peste 40 membri. Au trecut prin multe momente alături de această echipă de profesioniști: au depășit cu succes criza din 2009 printr-un efort de echipă și au început să descopere segmente și tendințe noi de business. 

Contextul generat de pandemia Covid-19, constituie un alt moment de cotitura pe care au reușit să-l depășească până acum cu bine, mai mult, consideră că echipa a devenit mai puternică și unită.

În 2020 numărul de angajați a crescut de la 45 la 85

 Se îndreaptă spre o producţie cu 0% emisii de carbon, 0% pvc și materiale reciclabile 100%

Au investit mai mult de 600.000 de euro în tehnologie și mai mult de 300.000 în organizarea eficientă a unui flux de producție 

Au început această activitate acum zece ani când împreună cu doi prieteni au deschis firma Sedra Advertising. Primii ani îi pot numi ca fiind de căutări, încercând să găsească nişa de piaţă în care să se poată dezvolta cu adevărat. 

Cel mai important moment din punct de vedere al investiţiilor a fost cel în care au achiziţionat prima imprimantă LATEX. Pot spune că acel moment a fost un gamechanger pentru evoluţia businessului. 

 Aproximativ 70% reprezintă comenzi personalizate

 Comenzile nu au scăzut în perioada pandemiei

 Crearea VLAdiLA Kids, prin accesarea unor noi pieÈ›e cu ajutorul cernelurilor eco-friendlyÂ